Å, lalaaa

Denna dagen har varit en mycket bra dag. Idag började musiken och det var allt annat än tråkigt.
Jag är nu säker på att jag har valt rätt, det klingar så bra när jag tänker på mina framtida studier, jag ler till och med när jag tänker på det, och det mina vänner, har jag inte gjort på länge.

Vi är inte en stor grupp människor som går musikdidaktiken, runt tio stycken, men jag har en bra känsla för gruppen. Jag tror att vi kommer ha roligt ihop och jag är säker på att jag kommer lära mig mycket.
Eller, jag blir så illa tvungen till det, ska visst spela piano.. hehe, jag som inte ens kan läsa noter särskilt bra.
Men, det kommer lösa sig, jag får lita till min egen musikaliska gen.

Nu ska jag snart lägga mig å mysa lite med mitt gull. Han är allt bra att ha.
Värsta bra. Japp!

Jag tycker om han lika mycket som musiken.

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: ellen

va kul att du kom in på musiken! men alltså, läser du fortfarande mot senare åren nu då?
när ska vi ha inflyttningsferren?
kram!

Postat av: Sionac

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2009-09-25 @ 11:16:30
URL: http://sionac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback