Kväller

Idag hade vi konsert, och det gick faktiskt jätte bra. Och antagligen hade folk sett våra fina affischer också, då det till min stora förvåning kom runt 15 personer för att se oss.
Jag blev ganska larvig och nervös, trots att jag har sjungit inför betydligt större sällskap så började fjärilarna i magen att fladdra på.
Men, det gick väldigt bra och jag är nu nöjd och stolt över oss allihopa. Det var roligt!
Nu ser jag fram mot våra flera konserter som vi ska göra runt jul.

Imorgon har jag musikteori-tenta, har inte pluggat jätte mycket till den, utan mer lite lagom.
Eller, kanske lite mindre än lagom, har egentligen kunnat plugga mycket mer, så då har jag väl pluggat för lite?
Nu ska jag inte säga att jag inte har pluggat överhuvudtaget, för det har jag, men det känns som att jag borde gjort mer. Eller kanske inte mer utan att jag börjat tidigare...
Hmm, morgondagen får helt enkelt visa hur mina försök till plugg har gått.

Dagen efter imorgon, alltså torsdag, då har jag ännu en tenta, det är dagen då jag ska tenta av mina gitarrkunskaper. Det är också lite nervigt, jag menar, surt om jag inte klarar det.
Men varför skulle jag inte göra det?
Äsch, jag orkar inte tänka på tentor just nu, och definitvt inte skriva om dom, det blir mest bara pladder ändå...


...Ibland undrar jag varför jag fastnar på bild...

Kommentarer
Postat av: Boann

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback