Kom och se!

Hör här!
Hör här gott folk! I have an announcement to make!


Imorgon, tisdag den 23 oktober runt kl. tolv, har jag en alldeles ypperligt bra aktivitet för er att delta i om ni ändå inte har något att göra. Bege er till Pelarhuset och gå raskt upp till sal Dalcroze på plan två så ska ni bli bjudna på en lunch-konsert utan dess like.
För imorgon har vi uppspelning och jag skulle bli väldigt glad om ni ville komma och lyssna på vårt egenhändigt komponerande av låtar.
Vi är två grupper som ska framföra tre låtar vardera, och jag lovar att vi är bra!



Vad väntar du på? Klart du ska komma!

För övrigt har dagen varit bra, har gjort affischer, som ni ser ovan, och jag har spelat piano och haft uppsjungning i kören. Nu är jag precis hemkommen från ännu mer körövningar, det börjar dra ihop sig för konsert på den fronten också, den 10 november blir det av i Teaterhuset här i Växjö. Detta är ännu ett event ni inte heller vill missa.
Brygghuskören proudly presents temat Humor!

Förresten, jag såg nått som flög idag, och det var inte en fågel. Den lät alldeles för högt för det och den hade liksom inte två vingar. Men den flög ändå och den lät som en moped. Och nej, det var inget flygplan, det var en motordriven vindflygare. Jag kunde inte annat än bli lite avundsjuk, för tänk vad härligt det måste vara att bara dra upp i luften och kika ner på allt här nere. Jag vill också kunna flyga, sväva, flaxa, drömma mig bort bland molnen.

Lyckosten →


Hoppas vi ses imorgon så sjunger jag en sång för dig!

Nu, tillbaka till musikteoristudierna... yuck...

Baaaaammm Kaaaaazoooommm
(så skulle det låta vid min take-off )


Kommentarer
Postat av: Mattiashedda

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback