Drinking time

Vilken bra start jag hade på min förra helg. Det var nämligen en invignings-fredag.
Dagen till ära hade vi vårt första drink-klubbsmöte. Vi är ett gäng tjejer som har bestämt oss för att ta vårt drickande till en högre nivå, vi ska bli drinkexperter!

Lotten föll på mig att komma på en fin drink, och jag hittade en som heter Camelon (nej, jag lovar, jag valde den inte bara för att den låter som mitt namn)...

Camelon                  image58


2 cl Passoã Melon Cactus
2 cl Cariel Vanilla Vodka
Sprite
Lime

Bygges i highballglas
Fyll upp med Sprite
                           Pressa i färsk lime

I am telling you, den var väldigt yummy!
Kvällen var rolig med drinkar och Idol.


The Dink Crew




Kommentarer
Postat av: Konradkarine

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback