Andas

Phu, nu kan jag äntligen andas lite igen. Visst har jag andats alla andra dagar innan denna också, men nu kan jag liksom andas utan att kippa nervöst efter luft. Nu är min tentavecka äntligen avklarad och jag tycker faktiskt att det har gått väldigt bra.
Pianot och gitarren är avklarade och godkända, väntar bara på resultatet av musikteoritentan, men jag har en bra känsla även för den. Tror inte att det ska vara några problem på den fronten heller.

Att jag är glad idag förresten, jag har ju "lov" i en vecka, självstudievecka, som det så fint heter tycker jag mycket om.
Tror faktiskt att jag kommer kunna ta det rätt lugnt och vara helt ledig, för jag har redan börjat med det som jag annars skulle ägna mig åt under nästa vecka.
Haha, fan vilket ego jag är, dessa två stycken handlar ju bara om mig och vad JAG gör... egoboost....

Tjing! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback