Åh, ljuva delfinhopp

Vad roligt två flickor kan ha en sommar när dom inte har så mycket annat för sig än att ha just roligt.
Det är kanske därför jag kom på detta alldeles underbara, härliga, vackra, snygga och även motionsinriktade Delfinhopp!

Det är jag och min bästa kompis Stina som hänger oss åt delfinhoppets oanade höjder.
Först visar jag hur ett korrekt utfört delfinhopp ska se ut, och sedan blir det Stinas tur.
Även om resultatet inte blev riktigt likadant så ska hon ha en stor klapp på ryggen just därför att hon försökte.

I vilket fall som helst.... Enjoy!

 ← Camilla


 ← Stina

Känner du dig manad?
Give it a go!
Det är garanterat lika roligt som det ser ut, och även jobbigare...

Kommentarer
Postat av: Mira

Haha. Du är för go Camilla! Delfinhopp, haha!

Postat av: stridis

Hehe.. delfin hopp..
Jadu.. tycker inte om denna oliiidliga värme utan älskar hösten och vinter än mer!
Husplanerna är för tillfället strandsatta då jag ej trivdes på praktiken.
Flytta vet jag inte riktigt vart det blir ännu.. lutar söderut iaf :)
Ha en fin helg.. puss och kram

2007-06-09 @ 19:45:44
URL: http://stridis.blogg.se
Postat av: Hermannmagnhild

Greetings. This site is so full of information

2009-03-11 @ 10:26:02
URL: http://www.enequist.dk/hermannmagnhild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback