Nu så

Ja, då var man här igen, tillbaka till bloggvärlden och till allt vad det innebär, men, jag ska inte skjuta under stolen med att jag gillart, jag gillart värsta mycket.

En sommar har nästan kommit till sitt slut, men för min del känns det som att allt börjar, precis i detta nu.
Jag har nämligen äntligen flyttat in i min nya lägenhet på campus, och det känns strålande!!
Även om allt som jag äger och har just nu ligger nerpackade i svarta sopsäckar och bruna cheapy-kartonger känner jag min lycklig som få.
Jag tillhör ju nu den gräddan som verkligen kan kalla sig för capmuspeople. Jag är äntligen där!!

En annan förändring som jag ser fram mot är mitt inriktningsbyte, det känns skönt att jag äntligen har bestämt mig för vad jag vill bli och att jag känner att jag kan stå bakom mitt beslut till 100 procent.
Men fråga mig inte vad jag ska göra nu till hösten, önskan är ju musikdidaktik, men vi får se om jag kommer in på den kursen. Annars ser det ganska risigt ut, med tanke på att jag då förmodligen måste läsa om AUO 1.
Det vore inte så bra enligt mitt tycke och tänkande.

Kommer att publicera lite bilder och annat stohej längre fram, när allt har kommit i ordning och min laptop är där den ska, alltså på Idet 2, antingen på mitt skrivbord, säng, köksbord, soffa, säng eller alternativt på golvet...


Tills dess, ha dä gött!

Kommentarer
Postat av: Åsa

halluuuuuuu:) jodå min sommar har varit bra, mycket jobb som sagt, men pengar blir det:) hur har din varit då? mycket skoj? aaa, jag har nästan bestämt mig för att skaffa en nu, är bara så rädd att den ska gnaga sönder allt, hört att dom tycker om sladdar^^ snart ses vi igen och då är vi grannar:) wii.. pussokram

Postat av: stridis

Låter gott det.. campusmänniska ;)
Vad har du bytt till för inriktning då?
Har bild på min bil på bloggen förresten ;)
Hoppas du får en underbar helg :)

2007-08-11 @ 22:24:19
URL: http://stridis.blogg.se
Postat av: mira

Åå...välkommen till campus. Det va allt på tiden=)
Allt är bra med mig...kom hem från Liseberg för en timme sedan..hoppas att allt är bra med dig med...å jag längtar tills jag får träffa dig igen. Jag kommer nog den 24:e..puss

2007-08-11 @ 22:45:56
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: ellen

SKÖNT att höra att jag har en tant vid min sida på campus. :) IIhhh visst är det kul med ny lägenhet! Jag är fortfarande uppe i gävle, åker ner till växjö nästa vecka och jag längtar så mycket så det spritter i mig och jag vill ge ifrån mig ett litet tjut. Det ska bli så kul att komma tillbaka till campus, lägenheten, alla goa människor och partaj. Jag var nere i början på aug och flyttade in i min lägenhet, men hann bara njuta av den i två dagar innan jag åkte tillbaks till gävle igen så det ska bli så kul att komma tillbaks och börja pyssla lite och göra fint :) Och för att inte tala om våra inflyttningscrawl som kommer bli galet kul! :) När ska vi slå till med den förresten?
Vi ses snart! kram kram!

2007-08-16 @ 16:58:16
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: mira

Haha..men jag kan ju inte skriva vad det är...för
ngn kan ju läsa det som inte ska läsa det å det blir det ju ingen överraskning. Haha.
Ja då ska vi verkligen träffas. Längtar som en tok!!! Kramar

2007-08-16 @ 20:46:47
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: ellen

förresten, byta inriktning? ska du byta åldersinriktning eller ämne eller rubbet? musikdidaktik skulle ju passa dig!

2007-08-17 @ 23:34:08
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: ellen

Jag förstår precis, det är lika som jag kände, att senare åren inte kändes rätt, så jag bytte ju också till tidigare, och estetisk inriktning. Den kanske vore nåt för dig också? Bild och musik. :) Jättekul! Jag snackade med Jossan ang datum för partajet, vad tycker du om den 28 eller 29 sept? då har ju allt kommit igång och man har just fått pengar. Vad tycks?

2007-08-19 @ 19:55:40
Postat av: stridis

Jo att ha bil känns gott.. att sedan även vara arbetslös enbart 1 dag efter att slutat sommarjobbet är ju än bättre :)
OK så du skall ta hand om mindre ungar som är lite mindre odrägliga ;)
Håller tummarna för att det går bra med att plugga musikgrenen sen :) själv får jag truckkort i slutet av september ;)

2007-08-21 @ 19:52:48
URL: http://stridis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback