The sun is in my way, please stay

image26


Åh, idag är det ännu en underbar dag som är full av solljus och härligt ljumma vindar.
Det är så att en flicka som jag blir glad, det är skönt att vakna upp med solen tryckande mot mina nerdragna parsienner. Det är så att man vill börja dagen med ett skratt.... ha ha ha... känns bra i magen.
Nu lär jag leva till jag är 103 år, minst!

Idag blir nog en rolig dag. Jag ska snart cykla iväg till Mira. Vi ska chilla lite under solen och sedan laga mat.
Jag föreslog baconbiffar, Mira sa inte emot. Så, baconbiffar it is then. Yumm!

Nu är det även bara en dag kvar till torsdag, och sådant är alltid bra. Jag är bra mycket närmare torsdag idag än  vad jag var igår. Jag tror jag ska skratta lite till, ha ha ha, ah..... skönt!
Nu blir jag i alla fall 115 år, garanterat!

Vänta... det är någon som skriker på mig... vem kan det vara?
Aha, det är min mage, jag måste mata den, det blir en MannaFrutti, mmmumms.
Sen blir det duschen och en tur ner på stan.

Jag ska köpa tulpaner idag! Fint!

Ut genom tullen. See you on the other side.


image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback