Så här är det

Då är det en ny  vecka med nya äventyr och lustfyllda event. Eller kanske inte riktigt ännu, men jag är säker på att det kommer någon gång, inom en snar framtid.

Förra veckan var det påsklov för många, och sådant gillar jag. Alla sortes ledigheter välkomnas av mig, bara själva ordet ledig framkallar stora glädjekänslor i kroppen, det liksom tindrar till lite extra, sådär skönt ni vet.
Men nu är det en helt vanlig vecka, och en helt vanlig tisdag, jag ser fram mot helgen!

I lördags var det klassfest, vilket drag det var! Ni GIXare och ENAare vet verkligen hur man ska partaja med stil.
Det var verkligen en lyckad liten sammankomst, jag fick till och med kasta lite med en amerikansk fotboll.
And guys, LACES OUT!

Idag är  det plugg och stortstädning som gäller här i min ganska tomma lägenhet. Det känns faktiskt riktigt lustigt.
Jag har ett helt badrumsskåp för mig själv... I alla fall i några månader till. Sedan får campus välkomna mig med stora famnen, vad jag längtar efter att flytta dit. Det är inte roligt här längre... det är så tomt, det känns inte bra.

Men imorgon ska jag och Mira hitta på något, får se vad det blir, men roligt kommer det garanterat att vara.
Mira är en rolig prick.

Nu ska jag slänga iväg ett samtal till Nynäsgården, jag vill veta hur och när jag ska jobb i sommar.

Ha det bäst everybodyallehopa.  
I am out!

Kommentarer
Postat av: jossan

Åh, du ska vara på Nynäsgården?! Fick för mig om att det var Sundsgården du hamnade på...trevligt trevligt :D

Postat av: Mira

Ja, ska bli kul att träffa dig med, för du är också en väldigt rolig prick och go för den delen med. Puss

2007-04-17 @ 17:46:40
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: stridis

Det låter verkligen som en suverän helg!!

Håller tummarna för att pluggandet går väl.. har man något att göra går vardagarna fortare till helg ;)
Och så slipper man en låååång måndag ;P

Kram och puss

2007-04-17 @ 21:46:50
URL: http://stridis.blogg.se
Postat av: Johnnysara

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2008-12-11 @ 06:56:03
URL: http://johnnysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback