Kontrakten är i min ägo

Nu är det måndag igen, och det regnar och är tråkigt ute. Jag är blöt hela jag för jag har varit ute och cyklat.
Men jag är glad ändå, jag har nämligen precis varit och skrivit på kontrakten för min nya lägenhet och sagt upp min nuvarande.
Nu är jag vid the point of no return och det känns hur bra som helst! Jag vill att det ska bli augusti nu!
Aldrig har jag tidigare önskat att en hel sommar bara ska flyga förbi så att jag får flytta.

Som tidigare nämnts, det är måndag och det brukar i vanlig ordning betyda att det har varit helg, och så är fallet även denna gången. Och som vanligt, har det varit en väldigt bra helg.
Helt underbart roligt sällskap, jag stortrivs, jag är så glad, jag mår så bra.

Ikväll har jag tänkt att träna kickboxning, det hoppas jag blir kul. Är ganska pepp, hoppas bara på att det ska sluta regna till dess. Men det lär väl inte hända, då jag vet att Växjö är den stad i Sverige där det regnar och åskar mest... buuuu

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Gustavhilde

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback