Imorgon

Imorgon händer det grejer vill jag lova!

Det kommer tivoli till stan, och det slår sig ner inte alls långt ifrån mitt hem. Det tycker jag känns alldeles förträffligt bra, då solen också kommer att kika fram och dela med sig av sina varma strålar.
Jag ska inte bara bli brun imorgon, jag ska även åka karusell. Very fun, very fun indeed.

Sedan blir det lunch på Royal Thai, snacka om att jag ska käka gott. Jag funderar starkt på att försöka ta två gånger, bara för att liksom. Jag ska i alla fall inte slänga någon mat, det måste jag bli bättre på.
Jag vill ju imponera, kan ju inte vara som ett litet barn hela tiden, även om det är roligt.

Klockan tre på eftermiddagen ska jag gå och kolla på mitt förhoppningsvis framtida nya hem.
Har fått ett nytt erbjudande om en lägenhet på George Lücklings väg, denna gången en tvåa på 37,3 m2!
En dröm? Perhaps... det ska bli väldigt spännande.

Nu ska jag hoppa in i duschen, vill vara fräsch och fin nu när natten kommer....
Hoppas jag är inne för ett äventyr!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mira

GL det gillar vi, nära å bra då! Ska hålla tummarna. puss

Postat av: Stridis

Det låter verkligen inte dåligt det inte..
hoppas allt är bra denna fina vårdag :)

kram och puss

2007-04-11 @ 16:31:29
URL: http://stridis.blogg.se
Postat av: jossan

låter som att det kommer bli en alldeles förträfflig dag! förtjänar du :D puss

2007-04-12 @ 02:45:28
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: Asgeirfelicia

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-27 @ 08:31:14
URL: http://asgeirfelicia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback