Bra dag idag

Vilken bra dag jag har haft idag. Ibland kommer dom och då kommer dom dagarna verkligen med en skräll.

Till att börja med vill jag påpeka att jag förstod allt som vi pratade om på föreläsningen idag, det är en otroligt skön känsla när allt liksom bara faller på plats och jag känner att mina anteckningar går samman med det som läraren säger. Jag vågade mig till och med till att prata litegrand, om ganska svåra saker.. hehe... nej, men jag öpnnade i alla fall munnen och försökte mig på små förklaringar. Jollygood!

Efter föreläsningen bar det av till Mira. Där väntade Josse och Johanna, jag  blev bjuden på tacopaj.
Den var sååå god! Tack tjejer, ni kommer bli fin fina husmödrar nån gång i framtiden.

Det är så mysigt att vara med tjejerna. Man kan prata om allt och ingenting. Det är till och med roligt att läsa i telefonkataloger tillsammans med er, vilket  vi också gjorde.
Fast vi övergick ganska snabbt till dirtytalk, me like, very mucho...

Eftermiddagen kom och då stack jag iväg till träningen. Tränade high ikväll, det är skönt att dansa efter en fin dag.
Imorgon blir det box med Mira, vi är täta denna veckan. You rock girl!

Nu är det Top Model som hägrar, jag ska tycka lite synd om apsnygga Anchal.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: stridis

Kul att föreläsningen gick bra :)
Hoppas pluggandet går väl och att du håller målet..
Kämpa på!
Kram och Puss

Postat av: Eskilmona

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-12-22 @ 10:20:09
URL: http://eskilmona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback